Meniu
Căutare
We Connect

Conectat la restul lumii.

We Connect

Noul Arteon Shooting Brake este poarta dumneavoastră spre serviciile digitale de la Volkswagen - cu conectivitate completă de la început și nenumărate servicii We Connect* din care să alegeți. După ce ați activat serviciul și v-ați înregistrat cu ID-ul dvs. Volkswagen, utilizarea serviciilor online inovatoare este directă și gratuită.

We Connect* face viața de zi cu zi mai plăcută și, de asemenea, mai confortabilă. Vă oferă acces la numeroase informații importante despre autovehicul și vă oferă funcții utile și confortabile prin apelul în caz de pană, alarma antifurt online sau programarea în service.

Iar datorită aplicației We Connect**** pentru smartphone-ul dumneavoastră, puteți monitoriza cele mai importante informații despre noul dumneavoastră model Arteon Shooting Brake chiar și când sunteți pe drum. De exemplu, puteți verifica autonomia rămasă sau dacă toate ușile și geamurile sunt închise. Vă puteți de asemenea utiliza smartphone-ul drept cheia digitală, pentru a vă deschide și porni noul model Arteon Shooting Brake fără a mai trebui să vă căutați cheia**,***.

*Declinarea răspunderii servicii We Connect ** Declinarea răspunderii numai împreună cu sistemul de navigație Discover Pro ***Termeni de utilizare cheie digitală ****Declinarea răspunderii utilizare aplicație We Connect

  1. Pentru a utiliza serviciile We Connect, aveți nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă conectați la We Connect cu numele de utilizator și parola dumneavoastră. În plus, trebuie încheiat online un contract separat We Connect sau We Connect Plus cu Volkswagen AG. Pentru We Connect Plus, aveți la dispoziție 90 de zile de la predarea autovehiculului pentru a înregistra autovehiculul la portal.volkswagen-we.com și a utiliza serviciile pe întreaga durată a termenului gratuit convenit. Serviciile online mobile We Connect pot fi utilizate prin intermediul unei conexiuni integrate la internet. Costurile de date aferente suportate în Europa sunt suportate de Volkswagen AG ca parte a acoperirii rețelei, cu excepția serviciilor "Streaming & Internet". Pentru utilizarea serviciilor "Streaming & Internet" și a hotspotului WLAN, pachetele de date contra cost pot fi obținute de la partenerul extern de telefonie mobilă "Cubic Telecom" și utilizate în zona de acoperire a rețelei în numeroase țări europene. Informații privind prețurile și țările acoperite pot fi găsite la vw.cubictelecom.com. În mod alternativ, este posibilă utilizarea radioului web și a streamingului media prin intermediul unui dispozitiv mobil (de exemplu, smartphone) cu capacitatea de a acționa ca un hotspot Wi-Fi mobil. În acest caz, serviciile corespunzătoare sunt disponibile numai cu un contract de telefonie mobilă existent sau încheiat separat între dvs. și furnizorul dvs. de telefonie mobilă și numai în aria de acoperire a rețelei respective de telefonie mobilă. Primirea pachetelor de date de pe internet poate genera costuri suplimentare (de exemplu, taxe de roaming), în funcție de tariful de telefonie mobilă și în special atunci când operați în străinătate. Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect, aveți nevoie de un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android adecvat și de o cartelă SIM cu opțiune de date cu un contract de telefonie mobilă existent sau încheiat separat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă. Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We Connect Plus descrise în pachete poate varia în funcție de țară. Serviciile sunt disponibile pentru perioada contractuală convenită și pot face obiectul unor modificări sau pot fi întrerupte în timpul perioadei contractuale. Informații suplimentare sunt disponibile la portal.volkswagen-we.com și la partenerul dumneavoastră Volkswagen. Informații privind condițiile tarifare pentru telefonia mobilă pot fi obținute de la furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă.
  2. Pentru a utiliza elementele "We Upgrade", aveți nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID, un contract We Connect valabil și legitimarea dumneavoastră ca utilizator principal, ceea ce înseamnă conectarea contului de utilizator la vehiculul specific. De asemenea, este necesar ca vehiculul să aibă funcțiile tehnice și echipamentul hardware necesare pentru "We Upgrade" respectiv. Funcțiile "We Upgrade" disponibile pentru vehiculul respectiv pot fi vizualizate de utilizatorul principal în magazinul auto al sistemului infotainment. Pentru produsele taxabile, trebuie introdus o dată un mijloc de plată în magazinul online We Connect https://shop.volkswagen-we.com. Funcțiile "We Upgrade" achiziționate și activate rămân în vehicul și nu pot fi transferate la alte vehicule.
  3. Disponibil numai cu sistemul de navigație opțional "Discover Pro" și în combinație cu aplicația We Connect. După achiziționarea funcției, sunt disponibile inițial cinci chei mobile care pot fi răscumpărate în primii 4 ani de la încheierea contractului We Connect. Transferul unei chei mobile necesită o verificare a identității expeditorului cheii prin procedura Volkswagen Ident. Odată instalată pe un smartphone compatibil, cheia mobilă este valabilă timp de un an și este legată de dispozitivul final.

Anumite autovehicule din imaginile de pe această pagină web sunt echipate cu dotări opţionale, disponibile contra cost. Toate informaţiile cu privire la dotări şi datele tehnice reprezintă informaţii cu titlu informativ, fără a genera obligaţii ferme. Este rezervat dreptul de a efectua modificări ulterioare. Toate preţurile afişate sunt preţuri recomandate, inclusiv TVA şi sunt supuse modificărilor.